2010 m. sausio 20 d., trečiadienis

Pokalbis nr. 4 - apie vertybes ir harmoniją

Būna darbo pokalbiai, kuriuos norisi kuo greičiau pamiršti, o būna tokių, kurie baigiasi, tačiau kurį laiką tarsi dar tęsiasi: noriai prisimeni pokalbio momentus, dar kartą juos "prasuki", kažką svarbaus pasikartoji, kad liktų ilgam. Šįryt turėjau laimės sudalyvauti būtent tokiame...
Tiesą sakant, į jį išsiruošiau vangiai. O jei visai atvirai, buvau labai rimtai suabejojusi, ar eiti. Atšaukti nepavyko, todėl nuėjau. Vedama duoto pažado, pagarbos įmonei už tai, ką jie daro ir iš smalsumo. Bet be asmeninių lūkesčių.
Pokalbyje dalyvavo administratorė ir vienas iš įmonės vadovų. Kuklus, ramus, tyliai kalbantis, atviro žvilgsnio ir labai žydrų akių žmogus. Po keleto klausimų supratau, kad yra greitai mąstantis, įžvalgus ir kietokas - visa tai man tinka. O labiausiai "nupirko" tuo, kad kalbėjo apie vertybes. Pirmą kartą susidūriau su stipriai išreikštu mėginimu suvokti ne kiek aš atvesiu naujų klientų, o kokios yra mano vertybinės nuostatos, kas man iš esmės svarbu ir kaip tai būtų suderinama šiame darbe. Toks požiūris man absoliučiai priimtinas, nes tai yra apie ilgalaikius dalykus. Apie mano asmeninių prioritetų ir veiklos suderinamumą. Apie vidinį pasitenkinimą ir darbo rezultatą. O vienu žodžiu - tai apie harmoniją.
Eidama namo ne tik "varčiau" susitikimo momentus, bet nevalingai ir džiaugsmingai mintyse jau kūriau verslo planus :) ... Net jei daugiau nieko neįvyks, šiandien gavau praktinę harmonijos pamokėlę. Smagu, kad apie tai jau kalbama Lietuvoj, o ne tik knygutėse apie šiuolaikinį personalo valdymą.

Man patinka mintis apie angelą sargą, kuris stumia mus link to, ką mes patys norime daryti.

P.S. Iliustracijai panaudojau Daivos Kielės nuotrauką iš jos asmeninio tinklaraščio. Jei nori praskaidrinti dieną, užsuk ir užtruk.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą