2011 m. rugpjūčio 11 d., ketvirtadienis

Ameeeerrrrika - Ameeeerrrikka...

Birželio vidury, vos baigęs mokslus, "mažasis" sūnus Vytas išmovė į Ameriką ("mažasis" šiuo atveju reiškia beveik 2 m ūgio, ir virš 100 kg svorio). Išlėkė tą pačią dieną po egzamino, pakeliui iš Rygos Vilniuje pričiupęs reikalingus daiktus. Na, dar suspėjome pavakarieniauti: vis gi TOKIA proga - MAŽASIS skrenda į AMERIKĄ...
Čia turėčiau pasakyti, kad aš, nors daug keliavusi, Amerikoje dar nebuvau. Ji tebėra kelionių planuose (ar ūkuose) --- tolima, paslaptinga, viliojanti pažadų ir galimybių žemė.
Kas dar apie AMERIKĄ? Vienas mano bičiulis, kai jam būna taip labai katiniškai gera (na, šilta, sotu ir truputį mieguista), paprastai atsilošia, prisimerkia ir atsidūsta: AMEEEEERRRRIKA. Iš to galima spręsti, kad ir jis mano, kad Amerikoje yra gerai :)

Bet dabar yra reali patirtis ir realūs įspūdžiai. Vytas kalba ir rašo labai gyvai - gaila kad dar neužveisė blog'o. Bet, taip sakant, blog'ą "užveisiau" aš ir dabar jį panaudosiu Vyto įspūdžių blykstelėjimams, nes man atrodo, kad jais tiesiog būtina dalintis.

Rubrika vadinsis Vyto Amerika, sekite įrašus :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą