2011 m. rugpjūčio 16 d., antradienis

Kokia tikimybė?..

... kad atsitiktinėje reklamoje bus sudėti trijų artimų žmonių vardai?
Didelė, jei pats dalyvauji reklamos kūrimo procese ir personažams gali suteikti kokius tik nori vardus pagal savo santykį su to vardo savininku (kartais būdavo labai juokinga)...
Labai maža, jei esi visai atsitiktinis žmogus.
Tai, ką pamačiau Kaune, prajuokino: "Ateis Lina... ir dar Daiva su Greta"...
Aš esu Daiva, mano sesuo Lina, o dukterėčia Greta. Jos gyvena ne Lietuvoje ir ant dienų turi atvažiuoti! Taigi, neužilgo tikrai ateis Lina, o paskui Daiva su Greta --- mes grįšim pasivaikščiojusios, aš TO jau labai laukiu.
Dar man patinka, kad vaišėms siūlomos braškės ir bananai, o ne kopūstai ir burokėliai, pavyzdžiui. 

Apie viską pagalvota :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą