2012 m. sausio 26 d., ketvirtadienis

Mano Afrika: naujas viešbutis

Susitinkam su sūnum ir einam į kitą viešbutį. Tokia pat duobėta ir dulkėta gatvele, lydimi vietinių šūksnių. Suprantu, kad tamsoje čia man bus nejauku ... Bet, brač, jei aš taip visko bijosiu, tai kaip čia išgyvensiu tris savaites? Ir ką pamatysiu?.. Apsisprendžiu nebijoti, pradedu dairytis ir bandau išspausti kažką panašaus į šypseną. Kol kas sunku...

Pagaliau viešbutis. Vadinasi Survey, kaip ir visas kvartalas, kuriame gyvenu. Tai reikštų "apklausa", bet tikriausiai vietiniai, užrašydami pavadinimą, padarė eilinę gramatinę klaidą. Jis arčiau pagrindinės gatvės, daugiau europiečių, didesnis ir šiaip - gyvybingesnis. Todėl ramiau. Tvarka ir patogumai - baziniai, bet iš esmės funkcionuoja: kondicionierius kartais veikia, kartais ne; tinklelis nuo moskitų skylėtas, todėl jie kartais kanda, kartais ne; dušas tik su karštu arba tik su drungnu vandeniu, priklauso kaip vandenį bakuose prišildo saulė (jei diena karšta ir sausa, vandens nėra); yra televizorius, bet ką jis rodo, taip ir nesužinojau. Dvigulė lova, balta patalynė, o svarbiausia --- įsivaizduojamas saugumo jausmas, nes šalia dar kažkas gyvena. Už visus šiuos malonumus - 20'000 TZS, t.y. maždaug 14 USD/ parai.
Kelias į viešbutį
Viešbučio kaimynai - prabangus "namelis"
Viešbutis Survey
Mano kambarys
Šalia viešbučio kavinė, kuri vėliau tampa gana dažna pasisėdėjimo vieta. Pusryčiai (du dideli blynai chapati ir kava su pienu, dar rudasis cukrus) čia kainuoja mažiau nei dolerį, pietūs (bulvės su plaktu kiaušiniu - chipsi mayai - šiek tiek daugiau nei dolerį, alus - dolerį).

Virtuvė, atrodo, įrengta normaliai, bet vietinės moterys maistą gamina atsisėdusios ant grindų, ant dujinio primusiuko. Kartais, kai labai karšta, čia pat pasitiesia kartono gabalą ir nusnaudžia...

Barmenės gražios, grakščios ir tingios. Vieną kartą duoda man suprasti, kad turėčiau joms pastatyti Coca Cola. Apsimetu, kad nesuprantu. Kai paprašo antrą kartą, pasakau, kad mano šalyje gėrimus merginoms stato vyrai ir aš nemoku elgtis kitaip... Nežinau, kaip suprato, bet daugiau nepristojo.

Į šitą viešbutį nuolat grįždavau iš savo kelionių, personalas mane jau pažino ir visada duodavo tą patį kambarį. Smulkmena, bet malonu. Kaip ir daug kitų malonių smulkmenų, kurios kyla iš itin pagarbaus ir mandagaus vietinių bendravimo. Žinoma, nekalbant apie turgų, bet tai jau atskira tema.

1 komentaras:

  1. eina sau, neįsivaizduoju savęs tokioj aplinkoj gyvenančio... man reikia patogumų, kad būtų daiktai, kokybė.. kaina nesvarbi

    AtsakytiPanaikinti